گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
آشنایی کوتاه:
زمینه‌های کاری: مشکلات نوشتاری ودستخط کودکان و درک ریاضی، اتاق تاریک وSI، مشکلات یکپارچگی حسی، خدمات روانشناسی، لکنت، نوشتن)، سندرم داون، تاخیر گفتار، اختلال یادگیری(خواندن، اختلالات یادگیری، اختلال صوت، سندرم دوان، اتیسم، اختلال بلع، اتیسم، کم توان ذهنی، *****، اختلالات متابولیکی به روش بازی درمانی، دیزآرتری، بیش فعالی
⚫️ گفتاردرمانی صدای امید واقع در نادری با کادری مجرب و دلسوز با بهترین امکانات(شامل اتاق مخصوص بازی درمانی،اتاق درمان بزرگسال، اتاق تاریک، اتاق شن و آب و بهترین وسایل مخصوص گفتاردرمانی و کاردرمانی)آماده ی ارائه ی کلیه ی خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی میباشد. ⚫️ خدمات روانشناسی نیز توسط روانشناسان موفق و دوره دیده در این مرکز ارائه میشود ⚫️ این مرکز با کنار هم قرار دادن خدمات توانبخشی و روانشناسی، هزینه های درمان کودکانی که نیاز به دریافت چند درمان در کنار هم دارند را بسیار کاهش داده است.
نشانی: خوزستان، اهواز، نادری، خیابان موسوی، بالاتر از پارکینگ کارون نبش کافی، روبروی مهدیه آیت الله لنکرانی
شماره تماس مشاوره و پذیرش: 09167271774
پیوندها: اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، لوکیشن گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید متخصص  در شهر اهواز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
ارسال کامنت
شما در این پروفایل، توانایی دیدن پیج اینستاگرام، روزهای کاری دکتر، نوبت‌دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، کانال تلگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در راستای با خبر شدن از ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مناطق
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید (نادری)
نمایه‌های گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در کلیک درمان گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در آنلاین دکتر
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
آموزش تکنسین داروخانه اصفهان
Telegram Messenger