گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
شعبه یک
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
آشنایی کوتاه: شعبه یک
زمینه‌های کاری: عکس برداری از حنجره، عکس از حنجره، مشاوره و روانشناسی، درمان دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری، مشاوره در استرس و اضطراب، نوروفیدبک، اختلالات گفتار مربوط به بزرگسالان، درمان اختلالات گفتار مربوط به کودکان، مشکلات تلفظ، جلسات افزایش توجه و رفتار درمانی، تاخیر در شروع گفتار، استروبوسکوپی حنجره، ضعف در ریاضی، مشاوره در مشکلات کودک، اختلالات حنجره و صدا، درمان لکنت، ضعف در نوشتن
مدیریت:دکتر ناصر زارعی شمس آبادی(آسیب شناس گفتار و زبان)
آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، قبل از زمزم، کوچه مسجدالرضا، (35)، ساختمان 99، طبقه B
شماره تلفن پذیرش: 03136633123
شماره تلفن پذیرش: 09130795736
شبکه‌های اجتماعی: وب‌گاه، اینستاگرام، تلگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت متخصص شعبه یک در شهر اصفهان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
ساعت کاری گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
دیدگاه شما
ارسال پیام
در راستای آگاه شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، بیوگرافی گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این پروفایل، توانایی دیدن پیج اینستاگرام، آدرس تلگرام، روزهای حضور دکتر، نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، شماره مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت را خواهید داشت.
مناطق
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (چهارباغ بالا) گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (دروازه شیراز) گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (شیخ صدوق)
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در اینترنت
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در دیجی درمان گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در دکترفارسی گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در دکتر ماهر
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
آموزش تکنسین داروخانه اصفهان
Telegram Messenger