گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
مرکز جامع توانبخشی
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
تگ لاین: مرکز جامع توانبخشی
خدمات: اتیسم، پولیپ تارهای صوتی، کاردرمانی ذهنی، تاخیر در شروع گفتار و جمله سازی، افت شنوایی، آماده سازی برای سنجش مدرسه، انجام کلیه تست های روانشناسی، هیدروسفالی، موسیقی درمانی، کاردرمانی جسمی، سکته مغزی، درمان اختلالات بلع در نوزادان و بزرگسالان، سندرم داون، کلاس های آموزشی گروهی، پارکینسون و خوانندگان و دبیران.، انواع سندرم های ژنتیکی، فلج مغزی، اصلاح خشونت و گرفتگی صدا در ندول تارهای صوتی، بازی درمانی، لکنت، شن بازی درمانی
گفتاردرمانگر: رضا طالبی کاردرمانگر: علی عزیزی توانبخشی: ارائه خدمات مورد نیاز توانخواهان از قبیل کار درمانی و گفتار درمانی و موسیقی درمانی و بازی درمانی کاردرمانی: ارائه خدمات کار درمانی با استفاده از بهترین تکنیک های درمانی بروز دنیا برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر توانخواهان گفتاردرمانی: در زمینه ی گفتار درمانی هم مانند کاردرمانی با استفاده از درمانگران متخصص روند درمان طی خواهد شد. عملکرد ها وواکنش ها: کلینیک به صورت کلی در راستای پیشرفت توانخواهان در عملکردهای بدن در زنگی تلاش می کند.
نشانی: البرز، فردیس، فلکه پنجم، جنب فروشگاه ایرانیان، مجتمع امید، طبقه سوم، مرکز جامع توانبخشی آتیه فردیس
شماره تلفن نوبت دهی: 02636510926
شماره تماس نوبت دهی: 09058644331
شماره تماس نوبت دهی: 09124185223
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، وب‌گاه،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس متخصص مرکز جامع توانبخشی در شهر فردیس است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
دیدگاه شما
ارسال کامنت
شما در این پیج، دسترسی به رزومه و بیوگرافی پزشک، روزهای کاری دکتر، شماره مطب، پیج اینستاگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس کانال تلگرام، آدرس مطب و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس را دارید.
قبل از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
برای آگاه شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت، بیوگرافی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در سرچ دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger