کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
کاردرمانی و گفتاردرمانی
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
تگ لاین: کاردرمانی و گفتاردرمانی
خدمات: اختلالات صوت، مشکلات توجه و تمرکز، کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون، آفازی، اتیسم، بیش فعالی، اتیسم، کاردرمانی ذهنی، ارائه خدمات کاردرمانی در منزل، کم توانی ذهنی، مشکلات تولید گفتار، ضایعات نخاعی، مشکلات حرکتی، اختلالات گفتاری بعد از سکته مغزی، اختلالات یادگیری، سکته مغزی، فلج مغزی، اختلالات بلع
⚫️ هیمن خسروی: کارشناس ارشد حرکات اصلاحی و کارشناس کاردرمانی امیر قربان زاده دیز: گفتاردرمانگر ⚫️ مرکز امید فردا تحت نظارت سازمان نظام پزشکی با متخصصین مجرب آماده ارائه خدمات کاردرمانی به مراجعین می باشد.
آدرس: البرز، کرج، طالقانی جنوبی، بعد از چهارراه هفت تیر، کوچه فدائی، ساختمان ثامن، طبقه 4، واحد 8
شماره تلفن پذیرش: 09121932962
شماره تلفن پذیرش: 02632776081
پیوندها: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا متخصص کاردرمانی و گفتاردرمانی در شهر کرج است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
ارسال پیام
برای اطلاع از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این نمایه، دسترسی به پیج اینستاگرام، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، تلگرام، شماره مطب، روزهای حضور دکتر، نوبت دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا را دارید.
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در اینترنت
کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در کلیک دکتر کاردرمانی و گفتاردرمانی امیدفردا در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger