گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
آشنایی کوتاه:
زمینه‌های کاری: تومور و ضربه مغری، اختلالات صوت، اختلالات یادگیری، درمان لکنت، مشکلات حرکتی، بیش فعالی، کاردرمانی ذهنی، مشکلات توجه و تمرکز، مشاوره تخصصی توانبخشی، سندرم داون، کاردرمانی جسمی، سکته مغزی، اتیسم، توانبخشی دست، مشکلات تلفظ
⚫️ کلینیک توانبخشی آیتن در بخش های مجزا ؛ سایت کاردرمانی جسمی – کاردرمانی ذهنی – آموزشی ، سایت گفتاردرمانی ، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک و نوروفیدبک خدمات خود را ارائه میدهد. ⚫️ کلینیک توابخشی آیتن با هدف بهبود عملکرد و توانمندسازی افراد و با بهره گیری از جدیدترین شیوه های علمی وتکنیک های نوین و با همکاری متخصصین و درمانگران مجرب به ارائه خدمات توانبخشی در اسلامشهر و حومه می پردازد.
آدرس: تهران، اسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه اول، پلاک 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تماس پذیرش: 09013243301
شماره تماس پذیرش: 02156370748
پیوندها: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر متخصص  در شهر اسلامشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
دیدگاه شما
ثبت پیام
در این جا، توانایی دیدن آدرس تلگرام، پروفایل اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت دهی اینترنتی، روزهای کاری دکتر، آدرس مطب، شماره مطب و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر را خواهید داشت.
پیش از مراجعه با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در راستای آگاهی از ساعت کاری، رزومه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
نمایه‌های گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دکترفارسی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در خوب دکتر
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger