درمان‌گاه کیمیا
متخصص: پوست، مو، زیبایی
درمان‌گاه کیمیا
تگ لاین: متخصص: پوست، مو، زیبایی
زمینه‌های کاری:
کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری کیمیا مجموعه ای است دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت که توانسته است با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و پیشرفته ترین تجهیزات که دارای بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیز استانداردهای FDA می باشد کلیه خدمات خود را ارائه نماید . امیدواریم از این فرصت برای کسب زیبایی و سلامتی و همچنین ارزش نهادن به خواسته ها و انتظارات خود در جهت ارتقای عزت و اعتماد به نفس قدم بردارید . کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری کیمیا افتخار می کند که با به کارگیری جدیدترین متدهای تشخیصی و درمانی دانش پزشکی زیبایی و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات، جوانی و شادابی پوست و زیبایی و تناسب اندام را به شما هدیه کند . تمامی خدمات این کلینیک زیر نظر پزشکان و متخصصین محترم و همگام با جدیدترین متدها و روش های دانش پزشکی زیبایی، آمیخته با دقت و ظرافت ارائه می شود . تیم پزشکی کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری کیمیا همایش های دوره ای را با هدف هر چه بیشتر آشنا کردن مخاطبان عزیز با پزشکی زیبایی و خدماتی که کلینیک ارائه می کند ، برگزار می نماید. از شما دوستان عزیز دعوت می شود در این همایش ها شرکت نموده و همراه ما باشید . هدف کلینیک: رضایتمندی مشتری مهمترین رکن این مجموعه میباشد.
نشانی: تهران، بلوارآیت الله کاشانی، بین اباذر و مهران، پلاک 71، ساختمان پزشکان پارسا، طبقه اول، واحد 1
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02144978002
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02144978003
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 0214497
لینک‌ها:
فرستادن به دوستان
ساعت کاری درمان‌گاه کیمیا
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
فرستادن کامنت
به منظور مطلع شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، بیوگرافی درمان‌گاه کیمیا با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این برگه، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت دهی اینترنتی، روزهای حضور دکتر، پروفایل اینستاگرام، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، کانال تلگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با درمان‌گاه کیمیا را دارید.
قبل از مراجعه حضوری با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر فاطمه عسگری لویه دکتر محمد قلی زاده اهرنجانی دکتر سحر چوب تاشانی دکتر حسن برخوردار دکتر سعید رحیمیان دکتر میترا کاظمینی
درمان‌گاه کیمیا در اینترنت
درمان‌گاه کیمیا در آنلاین دکتر درمان‌گاه کیمیا در دکترفارسی درمان‌گاه کیمیا در کال دکتر
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger