شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
آشنایی:
زمینه‌های کاری: ارزیابی شنوایی بزرگسالان، باطری سمعک، لوازم جانبی و باطری سمعک، ارزیابی گوش و حلق و بینی، تجویز و تنظیم سمعک، تعادل، قالب ضد آب و ضد صوت سمعک، قالب سمعک، کم‌شنوایی
⚫️ آدیولوژیست: آرش کریمی ⚫️ شماره نظام: 1469-ش ⚫️ عضو انجمن علمی شنوایی شناسان ایران ⚫️ بیمارستان های همکار : بیمارستان قائم کرج بیمارستان میلاد تهران ⚫️ کلینیک مهرگان با توجه به حضور پزشک متخصص گوش و حلق وبینی در مرکز همواره آماده‌ی خدمت به هموطنان عزیز می‌باشد. ⚫️ در این مرکز سعی بر آن شده است تا با استفاده از به روزرسانی دستگاه‌ها و بهره‌گیری از دانش روز، بسیاری از مشکلات بیماران برطرف شوند که به لطف ایزد منان تا کنون توانسته‌ایم رضایت 100 درصدی بیماران را داشته باشیم.
آدرس: البرز، کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، ساختمان وزرا، طبقه7، واحد 703
شماره تماس پذیرش: 02632265667
شماره تماس پذیرش: 02632265668
شماره تلفن پذیرش: 09129329454
لینک‌ها: سمعک مهرگان، اینستاگرام، گوگل مپ،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی شنوایی شناسی و سمعک مهرگان متخصص  در شهر کرج است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
فرستادن دیدگاه
لطفا قبل از دیدار با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
در راستای آگاهی از هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، کارنامه، ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک مهرگان با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این صفحه، دسترسی به پروفایل اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، روزهای کاری دکتر، تلگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، شماره تلفن مطب، آدرس مطب و دیگر کانال‌های تماس با شنوایی شناسی و سمعک مهرگان را دارید.
دامنه‌های دیگر شنوایی شناسی و سمعک مهرگان
شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در خوب دکتر شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در دکتر بیگ شنوایی شناسی و سمعک مهرگان در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger