دکتر هادی عبدالهی
فوق تخصص: گوارش، کبد
دکتر هادی عبدالهی
آشنایی: فوق تخصص: گوارش، کبد
زمینه‌های کاری: آندوسکوپی، کلونوسکوپی
دکتر هادی عبدالهی در سال 1375 در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شروع به تحصیل کرده و در سال 1382 فارغ التحصیل پزشکی عمومی شده، پس از گذراندن دوره طرح و خدمت سربازی در سال 1389 در رشته تخصصی بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وارد شده است. در سال 1393 به عنوان متخصص داخلی فارغ التحصیل شده و پس از گذراندن طرح تخصص داخلی در شهرستان نطنز و زرین شهر استان اصفهان در سال 1395 با اخذ رتبه ده درصد برتر وارد رشته فوق تخصصی گوارش و کبد در بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است و در سال 1397 به عنوان فوق تخصص گوارش و کبد و استادیار و عضو هیات علمی وارد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شده است. 🟦 سپاس‌نامه‌ها و جایزه‌های دریافت‌شده ⚫️ استادیار و مدرس دانشکده پزشکی ⚫️ عضو هیات علمی فوق تخصصی گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ⚫️ ارائه مقالات علمی ISI پزشکی ⚫️ لاین تحقیقاتی بیماری های التهابی روده ⚫️ استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
آدرس: اصفهان، سه راه حکیم نظامی، بلوار صفه، بیمارستان الزهرا
شماره تماس پاسخ‌گویی: 03131122020
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری دکتر هادی عبدالهی
« هفته پیشین
هفته پسین »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
فرستادن دیدگاه
در این نمایه، توانایی آشنایی با آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی، روزهای کاری دکتر، شماره مطب، اینستاگرام، تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر راه‌های تماس با دکتر هادی عبدالهی را دارید.
در راستای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت، بیوگرافی دکتر هادی عبدالهی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا قبل از دیدار با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
دکتر امیر بهزادی دکتر مریم سهیلی پور دکتر مهران موحد محمدی (گوارش، کبد، آندوسکوپی و کولونوسکوپی کودکان) دکتر مسعود عطایی دکتر مهران موحد محمدی دکتر امیر بهزادی (جراح)
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر کامران متقی دکتر بهادر مشتاقیان دکتر سیمین خیر دکتر افشین میرزائی دکتر مجتبی گلابدار دکتر زهره کریم الرینی
دکتر هادی عبدالهی در دیگر وب‌سایت‌ها
دکتر هادی عبدالهی در دکتر ماهر دکتر هادی عبدالهی در دکتر نزدیک دکتر هادی عبدالهی در آنلاین دکتر
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger