گفتاردرمانی آبان
گفتاردرمانی آبان
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: آماده کردن کودکان برای تست سنجش آموزش و پروش، درمان تاخیر در گفتار کودکان، FEES (ارزیابی مشکلات بلع با نیزو اندوسکوپی)، درمان لکنت کودکان و بزرگسالان، درمان اختلالات تلفظی، فیبراپتیک لارنگوسکوپی، استروبوسکوپی(تصویربرداری حنجره)، درمان مهارت های ارتباطی و گفتاری در بیماران ضربه مغزی و یا سکته مغزی که دچار زبان پریشی شده اند و بیماران MS و افرادی که دچار بیماری های پیشرونده شده اند، درمان اختلالات تلفظی و گفتاری در افراد دارای شکاف لب و کام و افراد دچار کم شنوایی، صوت تراپی، بلع تراپی و درمان مشکلات تغذیه ای در کودکان و بزرگسالان، بهبود مهارت های خواندن و نوشتن و ریاضی در کودکان
مجتبی ورزند: گفتاردرمانگر یاشار عطارزاده: گفتاردرمانگر
نشانی: آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار استاد شهریار، نرسیده به زیرگذر آبرسان، گروه پزشکی آبان، بخش استروبوسکوپی و گفتاردرمانی
شماره تماس پذیرش: 09147894049
شماره تماس پذیرش: 09142531586
لینک‌ها: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی آبان متخصص  در شهر تبریز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی آبان
ساعت کاری گفتاردرمانی آبان
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
کامنت شما
فرستادن کامنت
خواهش می‌شود پیش از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این صفحه، توانایی دیدن روزهای کاری دکتر، آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، پروفایل اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره مطب، نوبت دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی آبان را خواهید داشت.
در راستای با خبر شدن از ساعت کاری، هزینه ویزیت، کارنامه، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی آبان با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی آبان
گفتاردرمانی آبان در کلیک دکتر گفتاردرمانی آبان در دکتر نزدیک گفتاردرمانی آبان در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger