توانبخشی خازنی
گفتاردرمانی، کاردرمانی
توانبخشی خازنی
تگ لاین: گفتاردرمانی، کاردرمانی
خدمات: مشکلات گفتار سکته مغزی و فلج مغزی، اختلالات بلع، اختلالات یادگیری، توانمند سازی ذهنی و شناختی کودکان، شکاف کام و لب، بازی درمانی، کاردرمانی جسمی، اختلالات رفتاری، کم شنوایی، درمان لکنت، آمادگی ورود به پیش دبستانی ودبستان، مشکلات تلفظ، کاردرمانی دست، بیش فعالی، کاردرمانی ذهنی، اختلالات صوت، آمادگی جهت تست سنجش و انواع آزمون های هوش
⚫️ مدیر کلینیک:مرضیه خازنی کارشناس کاردرمانی وکارشناس ارشد روانشناسی بالینی ⚫️ توانبخشی خازنی با بیش از یک دهه سابقه کاری با کادری مجرب و با سابقه در منطقه 18تهران آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز می‌باشد. ⚫️ ما بهترین، مجرب ترین و به نام ترین متخصـصان توانبخشی را در کـنار یکدیگر به صورت تیمی گرد هم آورده ایم تا با بررسی تخصصی مشکلات مــراجعان و ارایه خدمات توانبخشی در بالاترین سطح کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست بیاوریم.
نشانی: تهران، یافت آباد، میدان پژوتن، خیابان ابوالفضل بابایی، پلاک 201، طبقه سوم
شماره تلفن پذیرش: 02166822761
شماره تلفن پذیرش: 09302232281
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام، وب سایت،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس توانبخشی خازنی متخصص گفتاردرمانی، کاردرمانی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس توانبخشی خازنی
ساعت کاری توانبخشی خازنی
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
فرستادن دیدگاه
در راستای با خبر شدن از ساعت کاری، رزومه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت توانبخشی خازنی با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا پیش از مراجعه با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این جا، توانایی آشنایی با شماره مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، پیج اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس کانال تلگرام، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر و دیگر کانال‌های تماس با توانبخشی خازنی را خواهید داشت.
نمایه‌های توانبخشی خازنی
توانبخشی خازنی در دکتر نزدیک توانبخشی خازنی در پجشگی توانبخشی خازنی در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger