کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
آشنایی کوتاه:
خدمات: نرم افزار تست CANTAB برای ارزیابی عملکردهای شناختی مختلف، نوروفیدبک، کاردرمانی جسمی حرکتی، مجهز به نرم افزار شناختی Captain'sLog، کاردرمانی اختلالات پردازش و یکپارچگی حسی، کاردرمانی شناختی، بیوفیدبک عضلانی، مجهز به اتاق حسی
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
نشانی: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تلفن پذیرش: 02536618367
پیوندها:
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نظر شما
فرستادن دیدگاه
لطفا پیش از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
در این برگه، دسترسی به شماره مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، نشانی اینستاگرام، روزهای کاری دکتر، آدرس کانال تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های تماس با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را خواهید داشت.
به منظور آگاهی از هزینه ویزیت، رزومه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
نمایه‌های کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکتر ماهر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکتر نزدیک کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger