توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
گفتاردرمانی، کاردرمانی
توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
آشنایی: گفتاردرمانی، کاردرمانی
زمینه‌های کاری: اتیسم، اختلالات رفتاری، آمادگی ورود به پیش دبستانی ودبستان، مشکلات گفتار سکته مغزی و فلج مغزی، توانمند سازی ذهنی و شناختی کودکان، کم شنوایی، کاردرمانی دست، اختلالات بلع، بازی درمانی، کاردرمانی ذهنی، شکاف کام و لب، درمان لکنت، کاردرمانی جسمی، مشکلات توجه و تمرکز، آفازی، اختلالات صوت، ماساژدرمانی مخصوص کودکان و بزرگسالان
⚫️ مدیر کلینیک:مرضیه خازنی کارشناس کاردرمانی وکارشناس ارشد روانشناسی بالینی ⚫️ توانبخشی خازنی با بیش از یک دهه سابقه کاری با کادری مجرب و با سابقه در منطقه 18تهران آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز می‌باشد. ⚫️ ما بهترین، مجرب ترین و به نام ترین متخصـصان توانبخشی را در کـنار یکدیگر به صورت تیمی گرد هم آورده ایم تا با بررسی تخصصی مشکلات مــراجعان و ارایه خدمات توانبخشی در بالاترین سطح کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست بیاوریم.
آدرس: تهران، یافت آباد، میدان پژوتن، خیابان ابوالفضل بابایی، پلاک 201، طبقه سوم
شماره تماس پذیرش: 02166822761
شماره تماس پذیرش: 09302232281
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام، وب سایت،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) متخصص گفتاردرمانی، کاردرمانی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
ساعت کاری توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
ارسال پیام
قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
در این صفحه، دسترسی به کانال تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، اینستاگرام، روزهای کاری دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره مطب و دیگر کانال‌های تماس با توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) را دارید.
در راستای آگاه شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت، کارنامه توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در دیگر وب‌سایت‌ها
توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در دکتر ماهر توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در سرچ دکتر توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی دیجی دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger